اس ام اس سیزده تیر نود یک
تاريخ : برچسب:, | 22:9 | نویسنده : ramin
برای من یه فرشته بودی اما هیچ وقت منو دوست نداشتی و همیشه با رقیب های من پرواز کردی .خدا را شکر تازه فهمیدم تو عزرائیلی

------------------------------

یه چیزایی،یه حس هایی،یه ادمایی،یه وقتایی، یه لحظه هایی،
تو زندگی گم میكنیم و هیچ وقت دیگه پیداشون نمیكنیم....هیچ وقت....

------------------------------

عشق فراموش کردن نیست،بخشیدن است گوش کردن نیست
درک کردن است دیدن نیست، احساس کردن است ...
جا زدن و کنار کشیدن نیست
صبر کردن و ادامه دادن است، حتی تنها ...!!!

------------------------------

بعضیا دستشون هم كه رو بشه ، روشون كم نمیشه ؛ چقدر هم زیادن این بعضیا !

------------------------------

یه قانون مهم هست که میگه:
همیــــــــــــــــــشه اونـــــــی که تو خیــــالته بی خیالتـــــــــــــــه !!!

------------------------------

حموم بودم،
خواب بودم،
استخر بودم،
کلاس بودم،
سایلنت بود،
گوشیم شارژ نداشت،
بابام تو اتاقم بود...
اینا همون جواب های اَبلهانه اِیه که بعضی ها که دارن خیانت میکنن میگن
کلا اینا رو شنیدی بگو باشه

------------------------------

عزیزم ....! از اسب زورو که کمتر نیستی !
بدبخت با یه سوت هرجا بود ظاهر می شد !
چقدر برات جمله بنویسم... ؟؟!

------------------------------

دلم به کما رفته برای مردنش دست به دعا شوید....


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: